پلاک و مارک فلزی برای محصولاک مختلف
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک و مارک فلزی برای محصولاک مختلف

انواع دیگری از مارک و لیبل وجود دارد و توسط تیم تولیدی نشانه ساز تولید می شود که به شکل فلزی می باشد که در این مقاله به توضیح مختصری از این نوع مارک می پردازیم . مارک فلزی یکی از مهم‌ترین محصولات تبلیغاتی برندهای بزرگ می‌باشد و از انواع مهم مارک و لیبل محسوب می‌شود. این مارک در واقع یک نوع پلاک کوچک است. به همین علت گاهی به آن پلاک فلزی نیز می‌گویند. تولیدکنندگان بزرگ و کوچک به مارک و لیبل جهت نمایش نام‌برند و لوگوی خود بر روی محصولات نیاز دارند. به عنوان مثال از پلاک و مارک فلزی میتوان بر روی شیشه های عطر و ادکلن استفاده کرد مخصوصا اگر عطر و ادکلن دارای برند معروف و خاصی باشد از پلاک فلزی استفاده میکنند چون پلاک فلزی که آرم را برند و لوگو روی آن حک شده باشد به نوعی نشانه لوکس بودن و تشریفاتی بودن را دارد . نوع فلزی پلاک نسبت به انواع دیگر آن دوام و ماندگاری بیشتری دارد. همین مورد سبب محبوبیت این کالای تبلیغاتی شده است. مهم‌ترین فلزاتی که از آن در ساخت پلاک فلزی بهره می‌گیرند عبارتند از : آلیاژ برنج، استیل و در موارد اندکی آلومینیوم.

پلاک و مارک فلزی را با انواع طرح ها و مدل ها میتوان ساخت ، هم به صورت لبه گرد و هم به صورت نوک تیز می باشد و برای اطلاع از طرح مناسب برای محصول خود می توانید با مشاوران گروه نشانه ساز تماس نمایید تا مناسبترین ، با کیفیت ترین و بصرفه ترین موارد را به شما معرفی کنند.

مارک فلزی اغلب بر روی پوشاک نظیر البسه، کلاه و کیف و کفش قرار می‌گیرد. علت این امر نیز این است که پلاک فلزی هنگام شست و شو آسیب نمی‌بیند و مقاومت مناسبی دارد. نوع چاپ بر روی این مارک غالبا به صورت حک می‌باشد. برای نمایش بهتر نام برند و لوگو آن اصولا از تکنیک برشکاری دور کار نیز در آن استفاده می‌شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: